شهروز سمیعی طراح سایت-شهروز سمیعی برنامه نویس سایتشهروز سمیعی طراح سایت-شهروز سمیعی برنامه نویس سایت-سئو سایت
طراحی وب سایت

طراحی وب سایت با استفاده از Bootstrap

در گذشته از html و css برای طراحی و اجرای وب سایت ها استفاده میشد . اکنون هم برای طراحی و اجرای وب سایت از کدهای پایه html و css استفاده میشود ولی از کلاس های بوت استرپ به عنوان بدنه اصلی در طراحی وب سایت استفاده میشود .

طراحی وب سایت با استفاده از Bootstrap

طراحی وب سایت با استفاده از Bootstrap

استفاده از html ، css به عنوان اطلاعات پایه در طراحی وب سایت شناخته میشود از این رو تمام کسانی که کار طراحی وب سایت را انجام میدهند میبایست مهارت کافی را در اجرا و پیاده سازی وب سایت بدون استفاده از CMS های رایج را داشته باشند تا در هرلحظه هر تغییری که لازم بوده را ارائه دهند .

بوت استرپ یک فریم ورک طراحی وب سایت است که توسعه دهندگان توییتر برای استفاده داخلی آن را ایجاد کردند و سپس بدلیل محبوبیت بالا در استفاده راحت و آسان و استاندارد بودن با موتورهای جستجو مورد توجه عموم قرار گرفت و در دسترس کاربران قرار گرفت .

Bootstrap مجموعه ای ابزار HTML ، CSS و JS منبع باز و رایگان است که وقتی منابع آن به وب سایت شما متصل میشود مجموعه ایی از کلاسها بصورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد که آماده استفاده است و به راحتی میتوان وب سایت های ریسپانسیو (واکنشگرا) ایجاد کرد .

سرعت بالای وب سایت های طراحی شده با تکنولوژی Bootstrap ، ریسپانسیو بودن وب سایت ها و همچنین سئو پسند بودن و قابل درک بودن برای موتورهای جستجو از مزایای استفاده از Bootstrap است پس حتما از این تکنولوژی در طراحی وب سایت های خود استفاده کنید .

آموزش HTML Image Maps

آموزش HTML Image Maps

;