شهروز سمیعی طراح سایت-شهروز سمیعی برنامه نویس سایتشهروز سمیعی طراح سایت-شهروز سمیعی برنامه نویس سایت-سئو سایت
سئو سایت

تاثیر مقاله نویسی در سئو سایت

میتوان گفت مقاله نویسی یکی از کارهای پایه ایی در سئو سایت میباشد . البته مقاله نویسی خود به تنهایی تاثیر زیادی در سئو سایت ندارد و مجموعه ایی که کارها در کنار مقاله نویسی تاثیر بسزایی در سئو سایت دارد.

تاثیر مقاله نویسی در سئو سایت

تاثیر مقاله نویسی در سئو سایت

میتوان گفت مقاله نویسی یکی از کارهای پایه ایی در سئو سایت میباشد . البته مقاله نویسی خود به تنهایی تاثیر زیادی در سئو سایت ندارد و مجموعه ایی که کارها در کنار مقاله نویسی تاثیر بسزایی در سئو سایت دارد .

اول از همه باید بدانید که مقاله نویسی جهت افزایش رتبه سایت در گوگل شامل یکسری قوانین است . مقاله نوشته شده نباید کپی شده باشد یعنی شما باید مقاله کپی نشده دست اول تولید کنید زیرا گوگل به راحتی میتواند تشخیص دهد که این مقاله کپی شده از کدام وب سایت است . شما میتوانید مقالات را مطالعه کنید و با نگارش خود مطلب را در وب سایت خود منتشر کنید .

هرچه مطلب منتشر شده جذاب تر باشد باعث میشود کاربر ، مدت زمان بیشتری را در سایت شما ماندگار باشد و گوگل متوجه مدت زمان ماندگاری کاربر در وب سایت میشود .

مقالات منتشر شده را با تگ گذاری های درست برای رباتهای گوگل حساس کنید . به عنوان مثال از متاتگ ها در قسمت هدر سایت استفاده کنید ، از تگ های <H1> تا <H5> استفاده کنید البته این نکته را باید بدانید که در هر صفحه فقط یک تگ <H1> میتوانید استفاده کنید و بقیه کلمات کلیدی شما به ترتیب مهم بودن در بقیه تگ ها قرار میگیردند . البته تگ های مهم دیگری نیز وجود دارند که میبایست از آنها در مقالات خود استفاده کنید تا سئو سایت شما به رتبه خوبی برسد .

استفاده از لینک ها در داخل خود متن مقاله مهم است و این لینک سازی یک شبکه داخلی بین بخش های مختلف سایت ایجاد میکند و برای سئو سایت شما مفید است .

سعی کنید در مقالات خود از عکس های مختلف استفاده کنید و برای عکس های خود توضیحات متنی مناسب ایجاد کنید . اسامی عکس ها مهم است و در نتایج سرچ گوگل نمایش داده میشود . همچنین ایجاد ویدئو نیز بسیار برای سئو سایت مفید است زیرا ماندگاری کاربر را در وب سایت بیشتر میکند .

مصالب بیشتر در مورد آموزش سئو سایت را دنبال کنید .

چگونه سئوکار شویم

چگونه سئوکار شویم

سئو سایت

سئو سایت

;