شهروز سمیعی طراح سایت-شهروز سمیعی برنامه نویس سایتشهروز سمیعی طراح سایت-شهروز سمیعی برنامه نویس سایت-سئو سایت
سئو سایت

تاثر بک لینک در سئو سایت

بک لینک ها به لینک هایی گفته میشود که از سایت دیگران به سایت شما منتقل میشود و میتواند به شکل های مختلفی باشد . میتواند بصورت متن ، عکس و تصویر باشد .

تاثر بک لینک در سئو سایت

تاثر بک لینک در سئو سایت

بک لینک ها به لینک هایی گفته میشود که از سایت دیگران به سایت شما منتقل میشود و میتواند به شکل های مختلفی باشد . میتواند بصورت متن ، عکس و تصویر باشد . در واقع این لینک ها یک رای مثبت برای وب سایت شما در نظر میگیرند .

لینک ها به 2 صورت فالو و نوفالو تقسیم بندی میشوند .

وقتی لینکی در به سایت شما بصورت فالو ساخته میشود ، لینک ساخته شده دارای اهمیت زیادی میشود و ربات های گوگل به آن اهمیت زیادی میدهد و نام استفاده شده در لینک را دنبال میکنند ولی در لینک های نوفالو با نوشتن "rel=nofollow" در بدنه تگ <a> به ربات های گوگل میگویید که این لینک اهمیت ندارد و گوگل از آن گذر کند . لینک های بصورت پیش فرض بصورت فالو ساخته میشوند و در سئو سایت تاثیر زیادی دارند . هدف این لینک سازی انتقال کاربران از سایت های دیگر به سایت شما است . 

این لینک ها میتواند هم بصورت لینک های متن هدف دار ایجاد شود هم بصورت رپورتاژ آگهی ایجاد شود . اما مسئله مهم اینست که لینک های تهیه شده دائمی باشد و بصورت تدریجی ایجاد شده باشد .

به عنوان مثال شما میخواهید در کلمه کلیدی خاصی صاحب رتبه شوید مثلا "سئو سایت" . در ابتدا شما باید شروع به تولید بک لینک در وب سایت ها دیگر کنید . هر چه تعداد لینک ها بیشتر باشد و رتبه وب سایتی که در آن بک لینک میگیرید بالاتر باشد ، برای وب سایت شما بهتر است ولی این را حتما در نظر داشته باشید که این کار میبایست کاملا آرام و با برنامه ایجاد شود زیرا ربات های گوگل این مسئله را متوجه میشوند که شما در حال لینک سازی هستید و اگر مجازات برای سایت شما در نظر گرفته شود سئو سایت شما با افت شدید در رتبه بندی مواجه خواهد شد .

بطور کلی لینک سازی در داخل خود سایت و خارج سایت بسیار اهمیت دارد و سئو سایت شما را بشدت مورد تاثیر قرار خواهد .

چگونه سئوکار شویم

چگونه سئوکار شویم

تاثیر مقاله نویسی در سئو سایت

تاثیر مقاله نویسی در سئو سایت

;